الأحد، 16 أغسطس 2015

انا مش بقرة سعيدة بعد الان

اليوم الاول: انا مش بقرة سعيدة بعد الان ...

ده كان قرارى ..مقولتش انى هخس او هعمل رجيم قاسى انا قررت اغير نفسى انا مش بقرة من انهارده ...
جت لى حالة رقص جنونيه ...لبست الكوتشى وشغلت الموسيقى وهات يا رقص ...و انا برقص بقت الافكار عماله تتنطط فى عقلى زى العيال الصغيرة لما يوصلوا الملاهى .......

كل اللى كان فى بالى عن انى عاوزة ارجع زى زمان
عاوزة انجح
 عاوزة القى نفسى ..
ومش هعرف اعمل كده و انا حاسه بعدم الثقه فى النفس و انا شايله ضغف وزنى ..

على طول كنت احاول ازيف السعادة و اقول انا حرة و ادى لنفسى مية عذر ..
واقول انا سعيدة كده اللى بيحبنى يحبنى كده و
 اللى حوليا اللى بيجاملنى
و اللى بيتريق و يضحك
 و اللى مش مهتم اصلا ......

 لحد ما اتكشفت انى انا الوحيدة اللى مبحبش نفسى و هى كده ولازم اتغير ........

رقصت انهارده لحد ما حسيت بالتعببس بالراحة فى منفس الوقت شعور غريب و مميز ... عملت كوبايه شاى اخضر بالليمون

ودخلت ع الفيس كتبت

First day : yes,i can


ومن جوايا بكمل الجملة

I hope ... please God be with me


O.M

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق